بازگشت به جوانی ، یکبار برای همیشه
تعداد بازدید: 488 بازدید تاریخ انتشار: 22 فوریه 2021

داشتن پوست سالم همیشه و در هر زمانی جزء دغدغه های خانم ها بوده و هر بار برای داشتن پوستی همانند بازیگران هالیوود پناه به روش های مختلف برده ایم از انواع کرم ها و ماسک های زیبایی گرفته تا درمان های پزشکی و زیبایی و انواع تزریقات ؛

پلاسما درمانی روشی است که در دنیای پزشکان زیبایی به ماشین زمان شهرت یافته است . چرا که معتقدند به وسیله ی آن میتوان سلول را به شکلی بازسازی کرد که به زمان قبل از آسیب باز گردد ؛ بدون آنکه عمر آن کاهش یابد و اکنون پزشکان به دنبال آنند با این روش بسیاری از آسیب های بافتی و تخریب های سلولی را درمان کنند .

مدت هاست در اروپا و امریکا دستگاه های coldplasmaO3 برای انجام بازسازی و بازگردانی چرخه ی سلولی به کار میروند ؛ این تکنولوژی در تنها در چند کشور محدود در دسترس بوده و انجام آن در سالن های زیبایی به علت تداوم مراحل درمان بسیار پرهزینه میباشد .

شرکت دانش بنیان راشکیان در ایران تحت لیسانس اروپا موفق به تولید دستگاه هایی با کاربرد های وسیع و چند منظوره شده است و اکنون برند هایکلین بالاترین تکنولوژی های زیبایی ، بهداشتی و درمانی را در دستگاه های چندمنظوره به بازار ایران و جهان عرضه کرده است .

علاوه بر آن دستگاه هایکلین قابلیت حذف هرگونه میکروب ، باکتری و ویروس را دارد و به همین جهت از آن میتوان برای ضدعفونی وسایل و لوازم نیز استفاده کرد .

همچنین دستگاه هایکلین برای ضدعفونی مواد غذایی و میوه و سبزیجات نیز کاربرد بسیار موثری دارد . نوشیدن آب غنی شده توسط دستگاه هایکلین سبب افزایش ایمنی بدن شده وسهولت جریان خون را تسریع میکند. دستگاه هایکلین مورد حمایت انجمن حمایت از بیماران دیابتی نیز بوده چرا که طبق تحقیقات انجام شده استفاده از آب غنی شده بر روی زخم های دیابتی سبب بهبود سریعتر و تسریع روند بازسازی و پیش گیری از گسترش عفونت کمیشود

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید از راه های زیر با مشاورین و کادر فنی در ارتباط باشید .

۰۱۳۳۴۴۳۷۵۳۲ www.rashkiyan.com / www.hicleane.com

۰۱۳۳۴۴۳۷۵۲۷

۰۹۹۱۵۲۷۰۴۰۲