ترکیب جادویی برای دکلره کردن مو
تعداد بازدید: 331 بازدید تاریخ انتشار: 26 دسامبر 2022

اول از همه باید بدانید که این ترکیب برای روشن کردن موهای مشکی است که البته تا به حال این رنگ را ندیده است. اگر موهای شما قبلا رنگ شده است، باید ترکیب را به روش دیگری آماده کنید.

ترکیب خود را به سه قسمت تقسیم کنید.
دو سوم از مخلوط را در دکوکرم و یک سوم را در پودر سفید کننده بریزید.
مخلوط را روی ترازو قرار دهید و برای هر ۱۰۰ گرم از یک ویال سرم استفاده کنید.
حالا باید ترکیب را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید.


بعد از اینکه مخلوط خود را به خوبی مخلوط کردید، وقت آن است که این مخلوط را به موهای خود بمالید و بگذارید چهل دقیقه بماند و سپس موهای خود را خوب بشویید. با این مخلوط می توانید تا سطح ۵ پاور کنید. اما برای خیلی ها سطح ۵ قابل قبول نیست و سطوح بالاتر را ترجیح می دهند. با این ترکیب می توان موها را تا سطح ۸ روشن کرد برای اینکه موهای شما تا سطح ۸ روشن شود باید دوباره این ترکیب را درست کنید و این بار آن را به مدت ۳۵ دقیقه روی موهای خود نگه دارید. توجه داشته باشید که شستشوی ترکیب اولیه فقط باید با آب ولرم انجام شود و در این بین نباید از مواد دیگری استفاده شود.

از آنجایی که این ترکیب با اکسیدان ۶ درصد مخلوط می شود، برای مو کاملا بی ضرر است و اصولا این ترکیب بیشتر برای مو استفاده می شود. که آسیب دیده اند یا می خواهند با کمترین آسیب روشن شوند. دکوکرم به کار رفته در این ترکیب با روغن های بسیار مفید می تواند از ریزش مو جلوگیری کند و همچنین سرم بذر کتان ابریشمی یکی از قوی ترین ها است که قوی ترین تقویت کننده مو می باشد که می تواند موها را با استانداردی بالا تقویت کند. حالا می توانید.

آیا کرم دکلره کننده به جای سفید کردن مو برای روشن کردن مو مناسب است؟
کرم دکلره فرمولاسیون متفاوتی نسبت به پودر دکلره دارد و نسبت به آن ضعیف تر است و به مو آسیب نمی رساند. کرم اعلان ریتون با ترکیب اولیه خود بین ۶ تا ۷ درجه موهای شما را روشن می کند: برای ایجاد یک پایه سبک با کرم ریتون، ۳۰ گرم کرم اعلان با ۳۰ گرم اکسیدان اضافه کنید. ۱۲% را مخلوط کرده و بعد از ۴۵ دقیقه شارژ کنید. بسته به نوع مو، ۶ تا ۷ تار از موهای شما روشن می شود.