تقویم‌های تصویری ۱۴۰۲ منتشر شد
تعداد بازدید: 351 بازدید تاریخ انتشار: 2 ژانویه 2023

بار دیگر سالی به انتها می‌رسد و سال ۱۴۰۱ را با تمام شیرینی‌ها و تلخی‌ها آن به پایان می‌رسانیم. سال جدید ۱۴۰۲ هجری شمسی در حال شروع شدن بوده و در این زمان انتهای سال یکی از فعالیت‌های جذاب برای کاربران، جستجو و مشاهده تقویم سال آتی و بررسی شرایط مختلف آن از جمله تعطیلات و مناسب‌ها می‌باشد. از جمله زیباترین و مناسب‌ترین تقویم‌ها برای کاربران ایرانی تقویم‌های تصویری است که با نام‌های دیگر تقویم دسکتاپ و یا عکس تقویم هم شناخته می‌شوند. آی زیج به عنوان مرجع تقویم‌های تصویری برای سال۱۴۰۲ تقویم‌های تصویری زیبا و جذابی را تهیه کرده است که در زیر نمونه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید:

تقویم ۱۴۰۲ شاخه‌ها

تقویم دسکتاپ ماه فروردین ۱۴۰۲
تصویر ماه فروردین ۱۴۰۲ شاخه‌ها

این تقویم، تقویمی بسیار زیبا از طبیعت گل و گیاهان گوناگون و جالب در شکل‌های مختلف است. در این تقویم ۱۴۰۲ دسکتاپ طیف متنوعی از عکس‌ها از جمله شکوفه، گل، درختان، باغ و غیره استفاده گردیده است که تزیین کننده دسکتاپ کامپیوتر شما در طول یک سال می‌باشد. تمامی عکس‌های تقویم دارای توضیح می‌باشد به طوری که استفاده کننده در مورد چیزی که بر روی صفحه کامپیوتر در پیش روی خود دارد کاملا اطلاع داشته و منبعی آموزنده برای کاربران است. برای مثال عکس بالا دارای توضیح زیر می‌باشد:

پرونوس مومه: گونه‌ای درخت میوه بومی جنوب شرق آسیا که با نام‌های آلوی چینی(Chinese plum) یا زردآلوی ژاپنی(Japanese apricot) نیز شناخته می‌شود که گرچه در انگلیسی آلو نامیده می‌شود ولی با زردآلو ارتباط بیشتری دارد. این گیاه شکوفه‌های زیبایی در طیف‌های مختلف رنگی قرمز، صورتی و سفید دارد که از دوران قدیم موضوع نقاشی و شعر در شرق آسیا و ویتنام بوده است.

تقویم ۱۴۰۲ هنر

تقویم دسکتاپ فروردین ۱۴۰۲ هنر
تقویم ماه فروردین ۱۴۰۲ هنر

این تقویم زیبا سعی به تصویر کشیدن هنرهای مختلف دارد. در تقویم هر ماه، یک هنر یا شکلی متفاوت از هنر معرفی گردیده که با توجه به تعداد تقویم‌های مختلف در تقویم ۱۴۰۲ هنر و سال‌های گذشته آن، شما را با انواع مختلف هنر و زیبایی‌های آن آشنا می‌کند. تقویم هنر از جمله تقویم‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته و تعداد دانلود آن در سال‌های مختلف رو به فزونی بوده است.

کلام آخر

علاوه بر این دو مورد معرفی شده شما در وبسایت آی زیج می‌توانید سایر تقویم‌های شمسی با نام‌های نجوم(ستاره شناسی)، ایران(محدوده تمدنی ایران)، حیات وحش(حیوانات و جانوران) و انسان(انسان و جوامع انسانی) را یافته و به راحتی دانلود و مورد استفاده قرار دهید. همچنین تقویم معصومین(مذهبی) با پایه هجری قمری و دو تقویم با پایه میلادی به نام‌های چابک(ماشین و خودرو) و میوه‌های بی‌شمار(طبیعت میوه‌ها) نیز موجود بوده که قابل دانلود و استفاده هستند. کافی است به صفحه تقویم مراجعه و تقویم‌های مختلف را مشاهده، بررسی و دانلود نمایید.