بهترین ترکیبات برای سفت کننده پوست
تعداد بازدید: 281 بازدید تاریخ انتشار: 11 ژوئن 2022

با وجود این هشدارها، استفاده از مواد موضعی مناسب می تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند. دکتر رانلا هیرش ، متخصص پوست و متخصص پوست مستقر در کمبریج می‌گوید: «معقول است که انتظار داشته باشیم چنین محصولی به شما کمک کند که خوب به نظر برسید، مثلاً در یک لباس چاک دار برای یک شب بزرگ.

چه موادی به “استحکام” پوست شما کمک می کند؟
وقتی صحبت از بهترین ترکیبات برای اثرات سفت کننده می شود، برخی از آنها به راحتی برای هر علاقه مند به مراقبت از پوست (صورت) قابل تشخیص هستند، در حالی که برخی دیگر منحصر به پوست بدن ما هستند. فهرستی که در ادامه می‌آید شامل چند (و نه همه) از رایج‌ترین مواد تشکیل دهنده در محصولات سفت‌کننده بدن است.
رتینول: البته رتینول جایگاه برجسته ای در لیست دارد. دکتر زایشنر خاطرنشان می کند: «شاید بهترین ماده مورد مطالعه برای تقویت پایه های پوست باشد». او می گوید: «این به طور مستقیم سلول های پوست ما را تحریک می کند تا تولید کلاژن را افزایش دهند.
آنتی اکسیدان ها: آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین C و کوآنزیم Q10 “مانند آتش نشانی عمل می کنند تا التهاب ناشی از آسیب رادیکال های آزاد را در پوست خاموش کنند و به پوست اجازه عملکرد بهینه می دهند.”
زیشنر می گوید : هیدروکسی اسیدها مانند اسید گلیکولیک فواید لایه برداری، روشن کنندگی و تحریک کلاژن را دارند.

پپتیدها: پپتیدها، یک عنصر قهرمان در کرم های سفت کننده بدن، “پیام رسان هایی هستند که به سلول های پوست شما می گویند کار خاصی را انجام دهند.” اولین پپتیدهایی که به بازار آمدند با تحریک کلاژن کار می کردند، اما مولکول های پپتید بعدی کارهای دیگری مانند کاهش التهاب و رنگ پوست را انجام می دهند. پپتیدهایی که معمولاً در کرم‌های سفت‌کننده استفاده می‌شوند، با تقویت پوست برای بهبود خاصیت ارتجاعی و استحکام کار می‌کنند.
کافئین: کافئین، که معمولا در این نوع محصولات استفاده می شود، “به انقباض رگ های خونی برای کاهش مایعات اضافی در پوست کمک می کند و همچنین به بدن کمک می کند تا چربی های اضافی را تجزیه کند.”
قارچ شیتاکه: در نهایت، مواد گیاهی خاصی مانند قارچ شیتاکه اغلب در کرم‌های سفت‌کننده یافت می‌شوند، زیرا به افزایش تولید الیاف الاستین کمک می‌کنند.

بهترین محصولات با ترکیبات “سفت کننده”.
این لوسیون بدن “ضد پیری” حاوی کمپلکس قارچ شیتاکه و پروتئین گندم است که به بهبود بافت و خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. مطالعات بالینی این برند نشان داد که این کرم در عرض دو هفته پوستی سفت‌تر ارائه می‌کند.

چه محصولی مناسب سفت کننده پوست بدن بخریم؟

بهترین ترکیبات برای اثرات سفت کننده

برای خرید محصول در ابتدا نوع پوست خود را نظر بگیرید. پیشنهاد محصول ژل سفت کننده پوست بدن موستلا میباشد که دارای ویژگی های بیشتر به نثبت محصولات موجود در بازار و فروشگاه ها دارد. محصولات موستلا در فروشگاه پوست کالا معتبر و اصل میباشد.جهت مشاهده قیمت محصولات موستلا به لینک مراجعه فرمائید. همچنین این محصول Mustela Body Firming Gel در سایت امازون جزو محصولات پرفروش هست.